Błąd 01314

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • scooby
    Drive
    • 2004
    • 62

    Błąd 01314

    no, zbierajcie sie zbierajcie :!:
    scooby@rider@110 kopyt asv
    helixy przede mną, jbl za mną, banan w lusterku :]
  • pantol
    Elegance
    • 2004
    • 754

    #2
    Błąd 01314

    Witam. Podłączyłem sobie dziś Vag-coma do auta i ten wywalił mi dwa błędy:

    Błąd 1.
    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    49-10 - No Communications - Intermittent

    Błąd 2.
    Address 46 -------------------------------------------------------
    Controller: 1C0 959 799
    Component: 3P Komfortgerát HLO 0002
    Coding: 00259
    Shop #: WSC 31480
    1 Fault Found:
    00934 - Electric Window Motor: Rear Left (V26)
    62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

    Czy ktoś z was jest w stanie powiedzieć mi nieco więcej na temat zwłaszcza pierwszego błędu, bo drugi to raczej nie wymaga dodatkowych opisów
    Jarek "Vinci"

    Komentarz

    • konos513
      Ambiente
      • 2006
      • 129

      #3
      Re: Błąd 01314

      Zamieszczone przez pantol
      Witam. Podłączyłem sobie dziś Vag-coma do auta i ten wywalił mi dwa błędy:

      Błąd 1.
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      49-10 - No Communications - Intermittent

      Błąd 2.
      Address 46 -------------------------------------------------------
      Controller: 1C0 959 799
      Component: 3P Komfortgerát HLO 0002
      Coding: 00259
      Shop #: WSC 31480
      1 Fault Found:
      00934 - Electric Window Motor: Rear Left (V26)
      62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

      Czy ktoś z was jest w stanie powiedzieć mi nieco więcej na temat zwłaszcza pierwszego błędu, bo drugi to raczej nie wymaga dodatkowych opisów
      Witaj też mi wyświetla błąd 01314 i 01316 i autko staje (zero jazdy) możesz kręcić ile chcesz i d..a. Wystarczy je wykasować i autko gada jak nowe. Jak uda ci się coś znaleść na temat tego błędu a najlepiej powodów jego wyświetlania. Daj cynk [email protected]

      Myślę,że jest to problem z komunikacją z ECU. Tylko czym to jest wywołane.?
      1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
      www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

      Komentarz

      • pantol
        Elegance
        • 2004
        • 754

        #4
        niedawno odczytałem ponownie błędy i mam teraz coś takiego:

        VAG-COM Version: Release 303.1


        Chassis Type: 1U - Skoda Octavia
        Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56

        Address 01 -------------------------------------------------------
        Controller: 038 906 012 H
        Component: 0000SG 3332
        Coding: 00002
        Shop #: WSC 31480
        TMBCG21U032794500 SKZ7Z0C1991315
        1 Faults Found:
        17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
        P1256 - 35-10 - - - Intermittent
        Readiness: N/A

        Address 03 -------------------------------------------------------
        Controller: 1C0 907 379 K
        Component: ASR FRONT MK60 0103
        Coding: 0021505
        Shop #: WSC 31480
        0 Faults Found:

        Skipping Address 15-Airbags

        Address 17 -------------------------------------------------------
        Controller: 1U0 920 811 J
        Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10
        Coding: 19122
        Shop #: WSC 31480
        TMBCG21U032794500 SKZ7Z0C1991315
        1 Faults Found:
        01314 - Engine Control Module
        49-10 - No Communications - Intermittent

        Address 19 -------------------------------------------------------
        Controller: 6N0 909 901
        Component: Gateway K<->CAN 0001
        Coding: 00006
        Shop #: WSC 31480
        1 Faults Found:
        01314 - Engine Control Module
        49-10 - No Communications - Intermittent

        Address 46 -------------------------------------------------------
        Controller: 1C0 959 799
        Component: 3P Komfortgerát HLO 0002

        Zobaczę, czy czasem ten błąd nie pojawia się w czasie deszczu - może onboardowy pececik łapie wilgoć i wtedy coś nie bangla. Jak znjdę jakąś poszlakę to dam znać, może wspólnymi siłami rozpykamy zagadkę :twisted:
        Jarek "Vinci"

        Komentarz

        • konos513
          Ambiente
          • 2006
          • 129

          #5
          Zamieszczone przez pantol
          niedawno odczytałem ponownie błędy i mam teraz coś takiego:

          VAG-COM Version: Release 303.1


          Address 17 -------------------------------------------------------

          1 Faults Found:
          01314 - Engine Control Module
          49-10 - No Communications - Intermittent

          Address 19 -------------------------------------------------------
          Controller: 6N0 909 901
          Component: Gateway K<->CAN 0001
          Coding: 00006
          Shop #: WSC 31480
          1 Faults Found:
          01314 - Engine Control Module
          49-10 - No Communications - Intermittent

          Address 46 -------------------------------------------------------
          Controller: 1C0 959 799
          Component: 3P Komfortgerát HLO 0002

          Zobaczę, czy czasem ten błąd nie pojawia się w czasie deszczu - może onboardowy pececik łapie wilgoć i wtedy coś nie bangla. Jak znjdę jakąś poszlakę to dam znać, może wspólnymi siłami rozpykamy zagadkę :twisted:
          powiedz mi czy przy tym błędzie autko Ci bangla bez problemu, pali inie gaśnie
          1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
          www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

          Komentarz

          • pantol
            Elegance
            • 2004
            • 754

            #6
            No właśnie nie mam problemów z banglaniem. Nawet nie wiem kiedy ten błąd mi się pojawia.
            W zasadzie różnica w banglaniu pojawia się tylko wraz ze spadkiem temperatury. Tak od 15 C do 0 C pali zauważalnie słabiej, ale różnica w długości kręcenia (rano) wynosi tak na oko max 1 sek prz założeniu, że ciepły pali od dotknięcia.
            Z ciekawszych rzeczy przy niższych temperaturch np: -15 C potrafi zapalić szybciej niż przy +5 C :shock:
            Jarek "Vinci"

            Komentarz

            • konos513
              Ambiente
              • 2006
              • 129

              #7
              Zamieszczone przez pantol
              No właśnie nie mam problemów z banglaniem. Nawet nie wiem kiedy ten błąd mi się pojawia.
              W zasadzie różnica w banglaniu pojawia się tylko wraz ze spadkiem temperatury. Tak od 15 C do 0 C pali zauważalnie słabiej, ale różnica w długości kręcenia (rano) wynosi tak na oko max 1 sek prz założeniu, że ciepły pali od dotknięcia.
              Z ciekawszych rzeczy przy niższych temperaturch np: -15 C potrafi zapalić szybciej niż przy +5 C :shock:
              powiem Ci że ja coś takiego "od 15 C do 0 C" u siebie zauważyłem w marcu po wymianie świec żarowych. Też potrafi zapalić dopiero po dłuższym kręceniu (2 obroty WK)
              1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
              www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

              Komentarz

              • pantol
                Elegance
                • 2004
                • 754

                #8
                Wiem już coś więcej
                Prawdopodobnie mój błąd pojawia się z powodu alarmu.
                Alarm działa w ten sposób, że gdy go rozbroję i nie uruchomię auta w ciągu 30 sek. to zapala się na kilka sekund dioda kontrolna alarmu. Wtedy przy pomocy kluczyka można go programować. ALE !!! jeśli zamiast programować chcę odpalić auto w trakcie świecenia tej diody to auta nie da się odpalić. A nawet jeśli odpali to na szafie zapala się kontrolka od ASR i nie da się jej zgasić. Dopieo wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie powoduje zgsśnięcie tej kontrolki. Prawdopodobnie wtedy auto łapie te błędy. Nie jest to pewne na 100%, ale IMHO właśnie tak jest.
                Tak więc może u Ciebie też broi alarm. Masz z antynapadem??
                Jarek "Vinci"

                Komentarz

                • konos513
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 129

                  #9
                  Zamieszczone przez pantol
                  Wiem już coś więcej
                  Prawdopodobnie mój błąd pojawia się z powodu alarmu.
                  Alarm działa w ten sposób, że gdy go rozbroję i nie uruchomię auta w ciągu 30 sek. to zapala się na kilka sekund dioda kontrolna alarmu. Wtedy przy pomocy kluczyka można go programować. ALE !!! jeśli zamiast programować chcę odpalić auto w trakcie świecenia tej diody to auta nie da się odpalić. A nawet jeśli odpali to na szafie zapala się kontrolka od ASR i nie da się jej zgasić. Dopieo wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie powoduje zgsśnięcie tej kontrolki. Prawdopodobnie wtedy auto łapie te błędy. Nie jest to pewne na 100%, ale IMHO właśnie tak jest.
                  Tak więc może u Ciebie też broi alarm. Masz z antynapadem??
                  alarm mam dokładany to nie oryginał Skody. Co do błędu [01314 - Engine Control Module ] po testowałem dzisiaj. Błąd ten pojawia się jeśli wyjmiesz przekaźnik N109 od zaworu odcinającego paliwo przy włączonym zapłonie. Kręcisz i nie odpala, ale wystarczy włożyć i już pali bez problemu, bez wykasowania błędu z ECU .
                  1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
                  www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

                  Komentarz

                  • pantol
                    Elegance
                    • 2004
                    • 754

                    #10
                    Zamieszczone przez konos513
                    alarm mam dokładany to nie oryginał Skody.
                    No ja właśnie też. Napisz mi na PW jaki to alarm, może mamy ten sam?
                    Jarek "Vinci"

                    Komentarz

                    Pracuję...